Gewenste positie: een senior/lead creative (director) rol met de focus op het craft en het inspireren van design & creatie en het bureau (lokaal en internationaal) naar grote hoogte tillen:
Gewenst bureau: bij een erkend, kwalitatief bureau wat graag op innovatief vlak excelleert. Werken met nationale en internationale klanten waar ook nieuwe media in het pakket zit. Cultuur: een non-hiërarchisch, dynamische plek waar mensen met een hoop passie werken. Waar iedereen het beste uit zichzelf haalt. Waar ontwikkeling wordt omarmt, talent de kans krijgt om te groeien en waar men elkaar waardeert en respecteert. Een agency met een internationaal team en een open bedrijfscultuur.
Persoon/eigenschappen: multidisciplinaire creatief, out-of-the-box denker, perfectionistisch, kwaliteitsgericht en hands-on.
Ervaring: > 10 jaar als Art Director, Sr. Creative en Grafisch Designer bij vooraanstaande (internationale) agencies:
Soort projecten: o.a. Conceptontwikkeling merkcampagnes, branding/rebranding, design, value proposition, maatschappelijke projecten, product introducties, film shoots begeleiden
Accounts: B2C A-merken, B2B, branches o.a. in Nature and Health Funds, FMCG, Automotive, Retail en Publishing.
Opleidingen: Grafisch Design, Multimedia Design & Technology (hbo).
Awards: zijn werk is erkend op grote prijzen festivals (shortlists of awards bij o.a. ADCN, Epica, Clio, One Show, Eurobest, New York Festival, Cannes Lions).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 7.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.