Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 11843)

CLIENT LEAD - BRAND DIRECTOR-PROGRAM DIRECTOR

AMSTERDAM
Management
Social, Advertising, Digital, Activatie, Klantzijde/brands, Content, Purpose Driven

Gewenste positie: een functie als Client Lead – Brand Director – Program Director bij een merk:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van strategische jaarplannen voor diverse merken
  • Eindverantwoordelijk voor operations, project- en accountmanagement
  • Eerste aanspreekpunt bij escalaties
  • Optimaliseren van processen en sturen op winstgevendheid van projecten
  • Leidinggeven aan het accountmanagementteam
  • Regie op productie van digitale platforms, campagnes en websites
  • Aansturen van creatie-, studio- en developmentteams

Gewenst brand: een inspirerend merk dat creatie en innovatie centraal stelt en meer in huis wil brengen, binnen een informele, creatieve en open cultuur.

Persoon/eigenschappen: sterk communicatief en sociaal vaardig, commercieel ingesteld en ervaren in account-, operations- en productiemanagement. Energiek, enthousiast en overtuigend. Klantgericht, betrokken, flexibel en met een  gunfactor.

Meer dan 10 jaar ervaring bij digitale en 360° reclamebureaus als Business/Account Director en Operations Director

  • Verantwoordelijk voor new business en het vertalen van klantvragen naar 360° campagnes
  • Opzetten van project- en planningstools en aansturen van projectmanagementteams
  • Leidinggeven aan accountteams
  • Projectmanagement van online campagnes, activaties en websites
  • Opstellen, bewaken en optimaliseren van planningen en interne begrotingen
  • Briefing en begeleiding van creatie, studio en development
  • Intensief klantcontact en samenwerking met exploitanten en mediabureaus

Expertise: 

  • Volledige 360° bureau-ervaring
  • Accounts: B2B en B2C, A-merken in o.a. FMCG, Automotive, Entertainment, Electronics, Software en Travel

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, Automotive, Entertainment, Electronics, Software en Travel.

Opleiding & Ontwikkeling: 

  • Studies: Business Administration, Management, Economie & Recht en Communicatiewetenschappen
  • Cursussen: SCRUM
  • Talen: Nederlands, Engels, Portugees (vloeiend), Spaans (goed in woord en geschrift).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift, Portugees en Spaans.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband (uitzicht op).
Opzegtermijn: 2 maanden.
Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 7.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van het totaalplaatje aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals aandelen/bonus etc.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.