Gewenste positie: zware account of business lead rol of als brand director (met focus op: team begeleiden, merkstrategie en positionering).
Gewenst bureau/adverteerder/brand: global creatief, strategisch (netwerk) award winning bureau of een global (fashion/lifestyle, liefst duurzaam!) merk.
Persoon/eigenschappen: oplossingsgerichte leider met een track record in het opbouwen en managen van creatieve organisaties. Gepassioneerd over het stimuleren van een positieve, samenwerkende teamcultuur. Strategisch en analytisch sterk. Nieuwsgierig, sterk en vastberaden om creatieve en strategische visie te verkopen. Passie voor sustainability.
Ervaring: 16 jaar bij toonaangevende global agencies in Business Lead en Brandmanagement rollen en als lid MT.
Accounts: Lifestyle, Duurzaamheid, Automotive, Telecom, Tourisme, FMCG
Opleidingen: hbo, bachelor Marketing & Management.
Awards: 9x Cannes Lions, 2x Cannes Lions Grand Prix, LIA Agency of the Year, 4x LIA, 1x One Show, 3x D&AD, ADCN Agency of the Year, 7x DCN, 2x SPIN, 3x EFFIE, SAN Agency of the Year, 5x SAN, 1x FWA 2x Act Award winner. Nominee: 2022’s Advertising Professional Top 100.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Beschikbaar: op korte termijn.
Bereisbare regio: Randstad.
Salarisindicatie: € 120K op jaarbasis o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden, partnership, bonus ed.