Gewenste positie: een rol als Merkstrateeg, met de vrijheid om nieuwe ideeën/toepassingen te ontwikkelen.
Gewenst bureau/brand: creatieve, vlotte en sympathieke omgeving waar ze projectgericht kan werken. Werkt graag voor merken die de wereld een beetje beter maken.
Persoon/eigenschappen: uitdager met een scherp oog voor verbeterkansen | creator van merken, modellen en methodes | betekenisgever met idealistische drijfveren | samenwerker op zoek naar kruisbestuiving en verbinding.
Ervaring: 20 jaar, o.a. als Merkstrateeg en Concepts Director bij (digitale/reclame) bureaus:
Accounts: B2C / A-merken / Start-ups & Scale-ups, branches o.a. boeken, onderwijs, recreatie, detachering, sociale hulpverlening, natuurontwikkeling, retail
Opleidingen: Algemene Sociale Wetenschappen (wo) en Communicatie (hbo).
Cursussen: Insights for Innovation (IDEO).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: voorkeur voor Amsterdam e.o., eventueel Utrecht e.o. of Den Bosch e.o.
Salarisindicatie: € 7.000 - € 7.500 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: € 130 excl. onze marge, excl. reiskosten (0,23 p/km), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.