Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 10501)

(CREATIEF) MERKSTRATEEG

AMSTERDAM
Senior
Advertising

Gewenste positie: een rol als Merkstrateeg, met de vrijheid om nieuwe ideeën/toepassingen te ontwikkelen.

  • Ontwikkelen van merkstrategieën/-positioneringen;
  • Doorvertaling merk naar (online) productconcepten/-proposities;
  • Doorvertaling merk naar brand identities;
  • Inhoudelijk meedenken met/vormgeven/doorontwikkelen van het bureau/de organisatie (op managementniveau).

Gewenst bureau/brand: creatieve, vlotte en sympathieke omgeving waar ze projectgericht kan werken. Werkt graag voor merken die de wereld een beetje beter maken.

Persoon/eigenschappen: uitdager met een scherp oog voor verbeterkansen | creator van merken, modellen en methodes | betekenisgever met idealistische drijfveren | samenwerker op zoek naar kruisbestuiving en verbinding.

Ervaring: 20 jaar, o.a. als Merkstrateeg en Concepts Director bij (digitale/reclame) bureaus:

  • Merkstrategie/-positionering;
  • Digitale productproposities;
  • Brand identity development;
  • Merkarchitectuur;
  • Creative direction.

Accounts: B2C / A-merken / Start-ups & Scale-ups, branches o.a. boeken, onderwijs, recreatie, detachering, sociale hulpverlening, natuurontwikkeling, retail

Opleidingen: Algemene Sociale Wetenschappen (wo) en Communicatie (hbo).

Cursussen: Insights for Innovation (IDEO).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: voorkeur voor Amsterdam e.o., eventueel Utrecht e.o. of Den Bosch e.o.

Salarisindicatie: € 7.000 - € 7.500 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Tarief indicatie: € 130 excl. onze marge, excl. reiskosten (0,23 p/km), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.