Gewenste positie: een rol als influencer marketing manager:
- Ontwikkelen/uitrollen en managen van strategieën en campagnes;
- Creatieve concepten bedenken/meedenken met campagnes;
- Aanspreekpunt voor en opbouwen van relaties met klanten en influencers;
- Meten en analyseren van resultaten;
- Manager van influencers.
Gewenst bureau/brand: klein of middelgroot/groot bedrijf waar ze kan werken met senior professionals en er ruimte is voor eigen inbreng. Doorgroeimogelijkheden/trainingen.
Persoon/eigenschappen: communicatief, sociaal, gedreven, creatief, oplossingsgericht, eerlijk.
Ervaring: 2,5 jaar als Influencer Marketing Manager bij een creatief PR- en influencermarketing bureau:
- Van A-Z verantwoordelijk voor de uitvoering van influencer marketing campagnes;
- Aanspreekpunt voor de klant en talent managers/agencies;
- Identificeren en benaderen van influencers die aansluiten bij de merkstrategie van de klant;
- Coördineren van campagnes;
- Schakel tussen klant en influencer;
- Onderhandelen met de klant en influencers;
- Matchen van influencers met merken, onderzoek doen naar doelgroepen;
- Opstellen van contracten;
- Reviewen van campagnes;
- Factureren;
- Analyseren van resultaten en maken van rapportages;
- Ontwikkelen en uitvoeren van PR plannen en activaties;
- Onderhouden van klantrelaties;
- Coördineren van evenementen.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, fashion, lifestyle.
Opleidingen: Creative Business (hbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.