Gewenste positie/project: een senior functie op het gebied van social (advertising) media:
- Social (advertising) strategie
- Managen social content;
- Coachen en inspireren van (junior) social media specialisten;
- Adviseren van klanten / interne stakeholders;
- Adviseren content creatie;
- Opzet, monitoring en evaluatie van social (advertising) campagnes;
- Test & learn mentaliteit.
Gewenst bureau/brand: reclamebureau, mediabureau, activatiebureau, themabureau, communicatiebureau, Award winning, Agile omgeving, klantzijde.
Persoon/eigenschappen: gestructureerd; efficiënt; gedisciplineerd; innovatief; harde werker; sociaal vaardig; sportief en actief.
Ervaring: 10 jaar als freelancer (bureau & klantzijde), Social Media Manager bij een social/digital bureau en als Communication Executive bij een PR/(sport)marketingbureau:
- Coachen en inspireren van (junior) social media managers;
- Adviseren van klanten;
- Content creatie;
- Aanspreekpunt m.b.t. platforms als Meta, Snapchat en LinkedIn;
- Community en communicatiemanagement;
- Social advertising;
- PR.
Accounts: B2B, B2C / A-Merken, Branches; automotive, media & entertainment, retail, fast moving consumer goods, travel, telecommunications, non-profit.
Awards: Esprix (goud); Cannes Lion (goud).
Opleidingen: Commerciële Economie.
Certificaten: Snapchat Certified; Facebook Champion.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
- Smartly
- Sprinklr
- Advertentie omgevingen van verschillende social platformen (Meta Business Manager)
- Channable
- Photoshop
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (half februari 23) op freelance basis.
Tariefindicatie: € 90/100, afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.