Gewenste positie: een functie als Sr. Creative met de focus op conceptontwikkeling, van A- Z:
- Art Director: visualiseren en aansturen van Designers;
- Copywriting in Nederlands en Engels: short copy, voice-overs, manifestos, social posts, SEO;
- Strategie: vanuit insights en creatieve hoek meedenken over strategie, samenwerken met strategen;
- Presenteren en pitchen van concepten;
- Ontwikkeling van campagnes en grote projecten;
- Visie: bouwen aan long-term relationships van opdrachtgevers met de doelgroep.
Gewenst bureau/branche: thema- of activatiebureau waar creativiteit voorop staat; innovatief; inspirerende werkomgeving; samenwerken met diverse soorten mensen van verschillende disciplines; van tech tot de art department, met gedreven vakgekken die advertising leven en ademen.
Persoon/eigenschappen: creatief; hands-on; probleemoplossend; denker; strategisch; open en direct persoon; heldere communicatie; resultaatgericht en slagvaardig; commercieel inzicht; effectiviteit en creativiteit zijn een prachtige combinatie.
Ervaring: 10+ jaar, o.a. als Concept Director en Creative bij verschillende reclamebureaus, zowel B2B & B2B:
- Concept Development
- Art Direction
- Copywriting
- Motion & Animation
- Fotografie
- Gewerkt voor internationale en nationale A-Merken, o.a. in de FMCG en automotive branche.
Awards:
- 2 x 1e plaats Jonge Honden pitch
- 3e plaats Jonge Honden Pitch, 24-uurs pitch Jonge Honden
- 1e plaats ADCN/RAB radio workshop
Opleidingen:
Willem de Kooning Academie - Bachelor of fine arts, Advertising
Mediacollege Amsterdam - Mediavormgever
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Creative Suit (Photoshop, InDesign Illustrator, After Effects, Premiere)
- Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Keynote
Salarisindicatie: € 6.500-7.000,- o.b.v 40 uur, bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.