Gewenste positie: een rol aan klantzijde, een verdiepingslag maken in 1 merk/brand, als Brand Manager of als Account Director:
- Van A-Z zich op een merk richten, verdiepen in 1 merk, impact maken, meedenken, bouwen;
- Relatiebeheer, signaleren en upselling, uitbouwen;
- Stakeholdersmanagement;
- Verantwoordelijk voor briefing en strategie, aansturen bureaus;
- Branding en Advertising, eventueel aangevuld met data en digital.
Gewenst bureau/brand: bureau waar je impact kunt maken, slagvaardig en creatief. Of aan klantzijde, bijv bij een fashion of lifestyle brand of FMCG.
Persoon/eigenschappen: energiek en enthousiasmerend; communicatief- en sociaal vaardig; oog voor detail; enthousiast; flexibel; positief; no nonsens; daadkrachtig.
Ervaring: 10 jaar als Account Director, Accountmanager en Projectmanager bij grote, middel en kleine nationale en internationale agencies:
- Adviseren opdrachtgevers;
- Verantwoordelijk voor onderhoud klant relaties;
- Day-to-day management van projecten van briefing tot productie;
- Begeleiding grote overkoepelende veranderingen of trajecten
- Managen van budget, planning en resources.
Accounts: A-Merken, o.a. FMCG/food corporates maar ook start-ups.
Opleidingen: Wo Communicatie Management.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en in woord en schrift.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Soort dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.