Kandidaat: BRAND MANAGER – ACCOUNT DIRECTOR

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Fashion & Klantzijde/brands & Branding/design & Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 14484)

Gewenste positie: een rol aan klantzijde, een verdiepingslag maken in 1 merk/brand, als Brand Manager of als Account Director:

  • Van A-Z zich op een merk richten, verdiepen in 1 merk, impact maken, meedenken, bouwen;
  • Relatiebeheer, signaleren en upselling, uitbouwen;
  • Stakeholdersmanagement;
  • Verantwoordelijk voor briefing en strategie, aansturen bureaus;
  • Branding en Advertising, eventueel aangevuld met data en digital.

Gewenst bureau/brand: bureau waar je impact kunt maken, slagvaardig en creatief. Of aan klantzijde, bijv bij een fashion of lifestyle brand of FMCG.

Persoon/eigenschappen: energiek en enthousiasmerend; communicatief- en sociaal vaardig; oog voor detail; enthousiast; flexibel; positief; no nonsens; daadkrachtig.

Ervaring: 10 jaar als Account Director, Accountmanager en Projectmanager bij grote, middel en kleine nationale en internationale agencies:

  • Adviseren opdrachtgevers;
  • Verantwoordelijk voor onderhoud klant relaties;
  • Day-to-day management van projecten van briefing tot productie;
  • Begeleiding grote overkoepelende veranderingen of trajecten
  • Managen van budget, planning en resources.

Accounts: A-Merken, o.a. FMCG/food corporates maar ook start-ups.

Opleidingen: Wo Communicatie Management.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en in woord en schrift.

Bereisbare regio: Noord Holland.

Soort dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.